top of page

Czy to jak urodzić dziecko? Gdzie jest moje 1.000000 $$$ ???

Bardzo długo biłem się z myślami dotyczącymi bloga. Dlaczego? no przecież!! Teraz każdy jest Blogerem. Czy na dany temat mam pojęcie, czy też nie zakładam bloga! Bo jak koleżanki mają to ja też muszę mieć! Swoją drogą szkoda, że nikt z moich znajomych nie porwał się na taką powinność... ale będę pierwszy! Już widzę lawinę hejtu i nienawiści, która poleci w moim kierunku.

- "Jeeeezu kolejny bloger już żygam tymi blogami..."

- " Kolejny blog na którym będą zdjęcia typu " Sram" na snapie"

Teraz ja Wam coś powiem moje robaczki....Tak kur%$%$%! Będzie to kolejny blog. Będę kolejnym istniejącym już 187637634 blogerem w naszym pieprzonym kraju, bo mam na to kaprys i ochotę. Każdą osobę prowadzącą bloga bardzo, bardzo szanuję! Oczywiście, że dokonam wszelkich starań, aby mój blog nie zginął w nieokiełznanej czeluści Internetu. Zadbam o moje dziecko należycie! A wiecie dlaczego? Internet jest tak niesamowitą siłą społecznościową i medialną, że nie robić nic w tym kierunku w dzisiejszych czasach to jak siedzieć i oglądać "Zulu Gule" - niby coś nowego się dzieje idzie czas przemian ale ja będę przyglądał się z boku. Jakie to polskie...


Przyglądam się z boku i patrzę jak rozwija się w Polsce tematyka blogowania już ładnych kilka lat. I chcę teraz powiedzieć wszystkim kolegom i koleżankom po fachu, którzy to czytają ! Jesteście zajebiści, bo to dzięki Wam stało się to tak powszechne i popularne, że, wielu ludzi śledzi blogi, czyta je a nawet utożsamia z nimi swoje życie. Nasza siła i dotarcie do naszych czytelników dzięki Wam jest milion razy większe jak w pierdolonym TVP czy TVN......chociaż czasami lubię oglądać Na Wspólnej :)

Kochani, jest to pierwszy dzień żywotności bloga. I na pewno błędy będą mi się zdarzały. Jak to mówił "Loyd Christmas" w kultowej komedii "Znów czuję się jak uczniak" także wybaczcie. Chciałbym go tworzyć razem z Wami. Czerpać siłę z waszych przemyśleń, zachowań, i oczywiście dobrych jak i złych rad. Ten blog jest po prostu dla Was. Zachęcam, zatem do śledzenia, subskrybowania, aby być na bieżąco z tym, co tu się dzieje. A zapewniam będzie, o czym pisać i dyskutować.

Na sam koniec takie pytanie? Jakie były wasze początki? Na co zwracać uwagę? Opowiedz na dole w komentarzu jak to Ty zaczynałeś / Zaczynałaś. A może, o czym chciałbyś tu czytać?

Prezentowany Post 
Ostatni post
Ostatni Post 
Znajdz Nas
Znajdz Nas
  • Facebook Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • Google+ Social Icon
bottom of page